השר ליברמן ל”YNET”:  "הנאום בוושינגטון חשוב, אבל חשוב יותר לקבל החלטות בירושלים.”

השר ליברמן ל”YNET”:  "הנאום בוושינגטון חשוב, אבל חשוב יותר לקבל החלטות בירושלים.”

היום (3.3), בראיון לYNET יחד עם מס' 2  ברשימה אורלי-לוי אבקסיס, מנהיג המפלגה אביגדור ליברמן אמר כי "צה"ל לא קיבל פקודה לחסל את הסיפור מול חמאס. זה שהדרג המדיני לא נתן פקודה ברורה – זו טעות.”

כשנשאל ליברמן מה הוא יעשה אחרת מול החמאס ענה - "קודם כול צריך לחסל את שלטון החמאס. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כל שנתיים סיבוב מולם. ברור לכולם שיהיה עוד סיבוב. המדינה לא יכולה להרשות להוריד כל שנתיים ארבעה מיליון איש למקלטים, לסגור בתי ספר וגני ילדים ולהפסיק עבודה סדירה במפעלים או לסגור שדה תעופה. לכן הסיבוב הבא חייב להיות האחרון".

על נאום נתניהו בקונגרס יו"ר ישראל ביתנו אמר כי "כולנו מחויבים לתמוך בראש הממשלה שנמצא בביקור במדינה הכי חשובה בעולם, לכן כרגע אין חילוקי דעות. כולנו, בלי קשר לדעות ולמיקום במפה הפוליטית, מאחלים לו הצלחה בנאום משכנע בקונגרס".

על הקמת הממשלה העתידית - ליברמן הוסיף על הסוגיה הפוליטית והסיכוי להקמת ממשלת שמאל אמר ליברמן: "מרצ זה לא שמאל אלא מייצגים של הרשות הפלסטינית בכנסת ישראל. אין לי שום עניין לשבת איתם. אני רוצה להזכיר לך את 2009: קדימה ולבני קיבלו 28 מנדטים, ליכוד קיבלו 27 ואנחנו קיבלנו 15. המפתח היה אצלנו ולבני הציעה לנו כפול מנתניהו. גם ב-2013, מי שהביא את נתניהו לשלטון הייתה ישראל ביתנו.”

בהמשך הראיון, ח"כ אורלי לוי -אבקסיס התייחסה למצע החברתי-כלכלי של המדינה: "אנחנו שמים על השולחן את מה שעשינו בשש השנים האחרונות: הנושא של ילדים בסיכון ופערים של המעמדות. יש אוכלוסייה מתחת לקו העוני שלא מחזיקה את הראש מעל המים ואנחנו צריכים לדאוג לבסיס - התפתחות הילדים - כדי למצות את הפוטנציאל. זה מביא רווחים לחברה וחוסך כסף, למשלם המסים".

כמו כן כשנשאלו האם יש לישראל ביתנו פתרונות לבעיות החברתיות, ענתה ח"כ לוי-אבקסיס  כי "מי שהתעסק עם נושא הדיור הציבורי היה ישראל ביתנו. נלחמנו בתוך הקואליציה והבאנו שכר דירה ריאלי. בנוגע לילדים אנחנו מציעים לבוא ולתת לאותם הורים לצאת ולעבוד ולתת שכר לימוד חינם לגיל הרך. אימא שסיימה חופשת לידה יכולה לצאת לעבוד. גם הבאנו חוק להארכת חופשת הלידה".

מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4632871,00.html
השר אביגדור ליברמן ל-Ynet: לא נשב בממשלת שמאל

השר אביגדור ליברמן ל-Ynet: לא נשב בממשלת שמאל

צפו בראיון של יו"ר המפלגה, שר החוץ אביגדור ליברמן לאטילה שומפלבי. ראיון ישר וברור.

הרשמה לרשימת תפוצה